Recenze kosmetiky Focallure


Jednou jsem takhle zabrousila na Aliexpress a uviděla slevy. Zaujala mě značka kosmetiky Focallure. Tak jsem se rozhodla, že si nějaké výrobky od nich objednám a vyzkouším je. Pojďme se na ně podívat.


Kosmetiku jsem si objednala 28. srpna a přišla mi zhruba za měsíc. Nakonec jsem si vybrala 4 tekuté rtěnky (dvě metalické, dvě matné), klasickou, matnou rtěnku, paletku stínů, rozjasňovač a transparentní pudr. Pojďme se podívat na jednotlivé věci a trochu si je zhodnotit ... a začneme od nejhoršího.


Metalické, tekuté rtěnky (cena 2.25 dolarů/kus)

Sice jsem si říkala, že metalické rtěnky pravděpodobně moc neunosím, ale lákalo mě je vyzkoušet. Bohužel je to úplný propadák. Pokud chcete tuto rtěnku nosit samostatně (bez jiného rtěnkového podkladu), tak budete muset dát více vrstev. Rtěnka bohužel není dostatečně krycí. Pokud ale dáte více jak jednu vrstvu, rtěnka je na rtech dost nepříjemná - stále ji na rtech cítíte a máte velice nepříjemný pocit suchých rtů.


Barvy to jsou krásné, ale to je tak asi vše. Můžete zkusit tuto rtěnku jako top coat, ale budete si muset zvyknout na ten ne moc příjemný pocit na rtech.


Tekuté, matné rtěnky (cena 2.25 dolarů/kus)

Dalším, ne moc podařeným nákupem, byly i tyto tekuté, matné rtěnky. Na rozdíl od těch metalických dobře kryjí, ale bohužel pocit na rtech je, jako byste měli na rtech ztvrdlé bahno. Já jsem si rtěnku nandala a zhruba dvě hodiny, než jsem si na ni zvykla, jsem o ní věděla. Každopádně její výdrž je opravdu dobrá. 


Každopádně za tu cenu to není zase tak špatný kup. 


Rozjasňovač (cena 1.65 dolarů/kus)

Ano, všimli jste si správně, místo plného balení mi byl odeslán filler (doplnění). Každopádně rozjasňovač je krásný, není moc jemně namletý, takže obsahuje spíše třpytky než shimmer, ale má moc hezkou, studenou, růžovostříbrnou barvu. 


Pigmentace je opravdu dobrá, takže se s ním musí opatrně (zvlášť na denní líčení). 


Transparentní pudr (cena 2.59 dolarů/kus)

V transparentních pudrech se moc nevyznám, takže u nich řeším jen dvě věci:
1. jak je pudr namletý - tento je krásně jemně namletý, dobře se s ním pracuje
2. zda nedělá bílý obličej - nepozorovala jsem, že by něco takového dělal (ale já jsem sama o sobě dost světlý typ)


Navíc to roztomilé balení a krásná labutěnka (kterou já stejně nevyužívám). 


Paletka očních stínů Earth Tone (cena 3.95 dolarů/kus)

Musím říct, že tahle paletka mě vcelku příjemně překvapila. Když jsem ji přidávala do košíku, nečekala jsem od ní nic velkého, prostě průměrné, levné stíny. Ale na tu cenu to není vůbec špatné. 


Paletka je složena z devíti stínů, pěti matných a čtyř se shimmerem. Nejlépe pigmentované jsou červené a oranžové stíny, nejhůře ten úplně prostřední, hnědý se shimmerem. 


Pudry jsou zejména v paletce dost prášivé, takže je potřeba si štětec dobře oklepat. Ale pod oko toho pak tolik nenapadá. Výdrž s dobrým primerem je skvělá. Na podzim je tahle paletka jako dělaná. 
Na konci článku se můžete podívat na líčení s touto paletkou. 


Matná rtěnka Focallure, odstín 06 (cena 2.25 dolarů/kus)

To nejlepší na závěr. Této rtěnce jsem popravdě při objednávce věřila o dost méně než těm tekutým. Ale překvapila...a hodně. 


Rtěnka po aplikaci se mnou vydržela přes 5 hodin, a to i menší jídlo a pití. Taky výrobce uvádí, že je voděodolná. Navíc je opravdu dobře pigmentovaná a má krásnou barvu. Nevím, jak ostatní odstíny, ale tenhle můžu rozhodně doporučit. A zvažuji, že si zkusím objednat i další. 


Na závěr se podíváme na líčení, které jsem zkusila s novou paletkou. Jako podklad jsem dala obyčejnou bázi od Avonu. Použít jsem se snažila co nejvíce barev, abych je vyzkoušela. Na poslední fotce můžete vidět i tekutou rtěnku od Focallure. 






Komentáře