Cheesecake podle My Cooking Diary


Nedávno jsem se rozhodla upéct něco nového, různě jsem procházela web a nalezla recept na cheesecake od My Cooking Diary. Kačku sleduji na instagramu už delší dobu, ale ještě nikdy jsem podle ní nezkoušela nic upéct, ani uvařit.

To, jak se mi recept povedl (mně, obyčejnému smrtelníkovi, ne foodstylistovi a foodbohovi), jsem se vám rozhodla sepsat.

Originál receptu najdete zde.


Ingredience: 

Korpus: 

  • 200 g bebe sušenek
  • 70 g másla

Náplň:

  • 100 g cukr moučka
  • 100 g smetany na šlehání (Kačka má 50 g smetany na šlehání a 50 g na vaření)
  • 2 vejce
  • 1 lžička kukuřičného škrobu (dala jsem solamyl)
  • půlka citronové kůry
  • šťáva z půlky citronu (radím, pozor na pecky)
  • 2x sýr Philadelphia
  • maliny (Kačka má borůvky. Ty byly ale všude drahé, tak jsem brala maliny ve slevě.)


V pytlíku jsem rozdrtila válečkem sušenky. Ty jsem smíchala s rozehřátým máslem. Hmotu jsem namačkala jako okraj a spodek do formy. Zde nastal první problém. Držela jsem se gramáže, ale hmota byla stále dost sypká (i po upečení se rozpadala). Korpus ale šoupněte do lednice a jde se na náplň.

Oba sýry Philadephia jsem vyšlehala s cukrem a vajíčky. Nakonec jsem ještě přidala obě citronové ingredience, smetanu, můj solamyl a celé zase zašlehala.

Korpus jsem vytáhla z lednice, naskládala jsem na něj pár malin a nalila jsem na ně umíchanou směs. Dle rad Kačky jsem na plech nalila trochu vody, spodek formy dala do alobalu a celé jsem to šoupla do trouby. Pekla jsem asi na 170 °C přibližně 40 minut. (Jako Kačka jsem s ním zaklepala - měl by se lehce uprostřed třást).

Celkově cheeesecake hodnotím chuťově na jedničku, byl tak akorát sladký, maliny dobře kontrastovaly se sladkou chutí. Jediné, co se mi moc nepovedlo, byl okraj. Jak jsem psala - i po upečení se mi lehce sypal. Každopádně to na chuti vůbec neubralo.





Komentáře