Vánoce nejsou nic ve srovnání s adventem

Do Vánoc nám zbývají dva týdny, na věnci zapalujeme druhou svíčku. Pokud patříte mezi ty, pro které jsou Vánoce nejoblíbenější čas v roce, tak jste právě jako já v naprosté euforii. Rok od roku mi ale začíná docházet, že Vánoce nejsou nic ve srovnání s adventem. A proč? Není nad přípravy, postupné dostavování se vánoční nálady a mnoho dalšího. Takže čeho si ráda o adventu užívám?

1. Trhy

Není nad vánoční punč nebo svařák uprostřed krásně nazdobených stánků s výhledem na ozdobený vánoční strom.



2. Adventní kalendář

Slavím úspěch! Letos snad poprvé držím otevírat pouze jedno okénko denně. A radost mi dělá tenhle krásný kalendář od Mixitu.


3. Svíčky

Vánoce a obecně zimní čas je pro mě čas svíček a vonných vosků. V létě mě to pálení svíček vůbec nebaví, ale tohle období je pro to jak dělané.



4. Výzdoba bytu

Není nad světélka v oknech, věnec na stole, vánoční hvězdu a stromeček. Hned i ty procházky jsou se světélky v oknech veselejší.



5. Koledy

Veselé vánoční hody, pějme dívky koledy. O tom, co se vskutku stalo, ...
Zbožňuji koledy. A velice často si je zpívám. Nahlas. V autě třeba. A nutím do toho i své spolujezdce. Hajdom, hajdom, tydlidom.



6. Horké nápoje

Zima horké nápoje prostě patří k sobě. Takže já každý den čajuji, kávičkuji a sem tam i nějaké to kakao a svařák. To k tomu prostě patří.


7. Tapeta PC a mobil

S blížícími se Vánocemi se potřebuji co nejlépe naladit na vánoční atmosféru. Proto potřebuji všude vidět vánoční tématiku. S adventem proto nastavuji v telefonu i na počítači vánoční tapetu.


8. Vánoční nehty, svetry, pyžama, ponožky

Když už slavit advent a Vánoce, tak pořádně. S vánočním svetrem, ponožkami, třpytivými nehty, vánočním pyžamkem a povlečením. Propašuji vánoční atmosféru do všeho.


Určitě na adventu najdete spoustu dalších super věcí, například vánoční filmy. Na moje oblíbené se můžete podívat v předchozím článku zde.
Doufám, že si advent užíváte minimálně jako já. :)

Komentáře