Vánoční Yankee candle

Jak jsem v předchozím článku psala, k Vánocům (alespoň u mě) jednoznačně patří svíčky a vonné vosky. Nejradši mám právě ty od Yankee candle, jsou sice dražší, ale zato vydrží vonět dlouho a jejich vůně se mi lehce "neokouká". A též mají nepřeberné množství různých vůní. V letošní předvánoční čas jsem si oblíbila tyto tři vůně vosků.

1. All is bright

Jedná se o příjemnou, lehkou vůni, která je spíš přírodní. Je nevtíravá, ale zároveň svěží. Zařadila bych ji spíše ke kyselejším než sladkým. Je cítit lehce po citrusech. Provoní celou místnost během chvíle a dokonce muži voní.



2. The Perfect Tree

Tento vosk voní jednoznačně po čerstvém, jehličnatém stromu. Po rozpálení vosku vám místnost provoní vůně jehličí, která je nevtíravá a velice příjemná. Minulý rok jsem někde dokonce sehnala malý vonný stromeček, který se pověsil na umělý strom a ten pak voněl jako pravý.



3. Festive Cocktail

Festive Cocktail je typický těžší, hodně silnou a omamnou vůní. Jedná se o směs koření a ovoce. Trošku mi vosk voní jako silný ovocný čaj.



Na závěr bych chtěla upozornit, že co voní mně, nemusí vonět někomu jinému. Co voní mně jako citrus, může jinému vonět jako kardamon. Berte článek jako inspiraci, jak si vůní zpříjemnit čekání na Vánoce.

Komentáře